בשנית קיבלתי מסך עם פיקסל שרוף מ LG. הראשונה החליפו וכעת לא רוצים מה לעשות?


   פורומים > > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
zivmil
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2013
מספר הודעות: 31

 #1  נשלח: א' 24/03/2019 13:45
בשנית קיבלתי מסך עם פיקסל שרוף מ LG. הראשונה החליפו וכעת לא רוצים מה לעשות?

היי, קניתי לפני כחצי שנה טלויזיה LG ב 7000 וישר גילתי שיש לה פיקסל שרוף

הייתי מרוצה מהשירות שלא עשה בעיות והחליף לי לטלויזיה בלי פיקסלים שרופים שאני מרוצה ממנה עד היום.

בגלל השירות רכשתי עוד מסך מ LG ב 3000 שלפי דעתי גם לא סכום מבוטל בכלל וגם במזל רע פעם שניה קיבלתי במרכז פיקסל שרוף שמסיך את הדעת בגלל שאני יושב ממש קרוב וגם גרפיקאי שזקוק לתצוגה נקיה.
ישר התקשרתי שוב לשירות לקוחות והנציגה אומרת לי שאז הם עשו לי טובה בגלל שזה היה טלויזיה יקרה ועכשיו זה רק מ 3 פיקסלים ומעלה אז אין אישור להחלפה ורק אולי היא תנסה לבקש אישור מיוחד מהמעבדה אבל זה ייקח זמן והיא לא מבטיחה לי כלום... נשמע שמנסה למרוח אותי.. בפעם שעברה ישר שלחו טכנאי להחלפה.

במקום להודות לי שרכשתי LG אחרי שכבר קיבלתי טלויזיה עם פיקסל שרוף אני מקבל תחושה שעשיתי טעות.. 3000 שקל זה לא מסך זול בכל זאת וקשה להנות מהמסך שאני עורך תמונות ותמיד במרכז יש נקודה שחורה.

יש למישהו רעיון מה לעשות? המסך בקושי בן כמה שעות לא ייתכן שאין על זה אחריות מה גם שהחליפו לי בעבר על אותה תקלה... ולא מקובלת עלי התשובה שיש הפרדה כי אחד זה מסך ב 7000 ואחד זה מסך ב 3000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25 (אלכס)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 458
מספר הודעות: 3046

 #2  נשלח: א' 24/03/2019 14:21
Re: בשנית קיבלתי מסך עם פיקסל שרוף מ LG. הראשונה החליפו וכעת לא רוצים מה לעשות?

zivmil
·
יש ל-LG אפשרות להחזיר טלויזיה תוך 60 יום אם אתה לא מרוצה (מכל סיבה שהיא), לא?


נערך בפעם אחרונה על-ידי mdk_25 בתאריך א' 24/03/2019 16:04, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1620
מספר הודעות: 13677

 #3  נשלח: א' 24/03/2019 14:38
Re: בשנית קיבלתי מסך עם פיקסל שרוף מ LG. הראשונה החליפו וכעת לא רוצים מה לעשות?

zivmil
·
צריך לקרוא את האותיות הקטנות. כל יצרן\יבואן קובע מספר מינימלי של פיקסלים תקולים לפני שהם מאשרים החלפה. לפעמים מצויין גם מיקום הפיקסלים ולפעמים לא.
אם הזמנת את המסך מספק מורשה של LG בעל חנות מקוונת, אז יש לך 60 ימים להחזיר את המוצר עבור החזר כספי מלא. הכל מופיע באתר של ח.י.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zivmil
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2013
מספר הודעות: 31

 #4  נשלח: א' 24/03/2019 14:44

קניתי בחנות KSP מניח זה ספק מורשה לא? הם אמרו בחנות ששאלתי שאלות בקשר לאחריות שהם לא מתעסקים בזה ואם יש בעיה ישר לפנות לח.י

אז מה בעצם הדרך פעולה שאתה מציעה לי לעשות? לארוז את המסך ולחזור ל KSP?

בסדר יש את האותיות הקטנות אבל בחנות אף אחד לא החתים אותי על שרק מעל 3 פיקסלים יחליפו לי.. אם הייתי יודע לא הייתי קונה ועובדה
פעם שעברה החליפו לי לי על 1 אז מה למה עכשיו זה כבר לא בסדר?

בקיצור אם גישה כזאת אני רוצה לבטל עיסקה ולקנות מחנות שמראש יבטיחו לי שהמסך בלי פיקסל שרוף עבור המחיר המלא שאני משלם

אשמח מאוד שתעזרו לי מה הצעד הבא שלי בקשר למסך
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1620
מספר הודעות: 13677

 #5  נשלח: א' 24/03/2019 14:56

zivmil
·
לא נראה לי ש-KSP זה ספק מורשה של ח.י. מהבחינה הזו, יש באתר של ח.י. רשימה של ספקים מורשים.
מה שהיה בפעם הקודמת זה לא משהו שאפשר להסתמך עליו במידה וזה לא מופיע בכתב האחריות.
כמו שהיום ח.י. בד"כ מחליפים מסכי OLED שפיתחו צריבה כמחוות רצון טוב, אבל זה לא חלק מהאחריות ולכן הם יכולים להפסיק לעשות זאת מתי שמתחשק להם, ואף אחד לא יכול לבוא אליהם בטענות.

לעניין, אני לא יודע בדיוק מה אתה יכול לעשות בנושא. אם קנית פיסית בחנות, אז סביר להניח שהאפשרות להחזיר תוך 60 יום לא רלוונטית. מצד שני מדובר על מוצר חדש, שלדעתך פגום, ולכן אני חושב שיש לך עילה לביטול עסקה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zivmil
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2013
מספר הודעות: 31

 #6  נשלח: א' 24/03/2019 15:06

אוקי שאלה אם אתם מכירים עוד דרך ליצירת קשר עם ח.י חוץ מהשירות לקוחות ברמה הבסיסית שלהם? אולי יש להם איש קשר שחבר כאן בפורום?

פשוט הבחורה שיושבת שם בשירות לקוחות ישר חסמה אותי באמירה שמחליפים רק משלוש ומעלה ולא מעניין אותה שיש לי פיקסל שרוף אחד במרכז המסך

אם זה לא עבר את השלוש. כי הייתי מעדיף שיתקנו או יחליפו ולא להתעסק עכשיו בביטול עיסקה. גם בהרגשה שלי ל KSP זה חסר סיכוי לפנות כי הם ישלחו אותי שוב לח.י אולי אם אחד המנהלים שם ישמע שזה כבר פעם שניה שאני מקבל מהם מוצר עם פיקסל שרוף אז יבינו שהם צריכים לבוא לקראתי כאן ואם לא רוצים להחליף אז שלפחות יבטלו את העיסקה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 4469

 #7  נשלח: א' 24/03/2019 15:28

zivmil כתב:
אוקי שאלה אם אתם מכירים עוד דרך ליצירת קשר עם ח.י חוץ מהשירות לקוחות ברמה הבסיסית שלהם? אולי יש להם איש קשר שחבר כאן בפורום?

פשוט הבחורה שיושבת שם בשירות לקוחות ישר חסמה אותי באמירה שמחליפים רק משלוש ומעלה ולא מעניין אותה שיש לי פיקסל שרוף אחד במרכז המסך

אם זה לא עבר את השלוש. כי הייתי מעדיף שיתקנו או יחליפו ולא להתעסק עכשיו בביטול עיסקה. גם בהרגשה שלי ל KSP זה חסר סיכוי לפנות כי הם ישלחו אותי שוב לח.י אולי אם אחד המנהלים שם ישמע שזה כבר פעם שניה שאני מקבל מהם מוצר עם פיקסל שרוף אז יבינו שהם צריכים לבוא לקראתי כאן ואם לא רוצים להחליף אז שלפחות יבטלו את העיסקה.
·

בפורום TV - יש תת פורום בשם OLED - תיכנס לשם ותראה שיש שם מס' נציגים של LG
תפנה אליהם בהודעה פרטית או באתר ואני מאמין שהם יעזרו לך בנושא.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 251
מספר הודעות: 7485

 #8  נשלח: א' 24/03/2019 15:31

מכתב רשום לשירות ח.י. (בהנחה שהם אכן נותני השירות של הטלוויזיה שנרכשה מ-KSP) יגרום להם להתעשת.
לא לוותר.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zivmil
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2013
מספר הודעות: 31

 #9  נשלח: א' 24/03/2019 15:42

כן איינשטיין בקבלה כתוב ח.י אני אכתוב להם מכתב ותודה אנסה למצוא את הנציגים בפורום OLED בקשר להחלפה למוצר תקין
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 268
מספר הודעות: 2458

 #10  נשלח: ב' 25/03/2019 4:07

תתקשר לח.י, תבקש לבטל עסקה.
אל תקח את השיחה למקום של פיקסלים שרופים וכל הסיפור שהיה בעבר.
רכשת מסך ומותר על פי חוק לבטל תוך 14 ימים ואפשר לפי מדיניות ח.י להתחרט תוך 60 ימים.
תעדכן את ksp על ביטול עסקה.
אם יתעקשו על הסיבה תגיד שהמסך לא לטעמך ובנוסף יש פיקסל שרוף שעדכנת אותם לגביו.

בהצלחה

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
(1) הבעות תודה: zivmil
פרופיל | שלח הודעה | חפש
freedom_il (דרור)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 196
מספר הודעות: 2157

 #11  נשלח: ג' 26/03/2019 9:51

פיקסל שרוף ברכישה זה לא כמו הכלל ה"סטנדרטי" של 3 פיקסלים שרופים במידה שהופיע פיקסל או 2 שרופים עם הזמן בתקופת האחריות.
כשיש לך פיקסל שרוף בזמן הרכישה זה מצב של DOA - dead on arrival. חייבים להחליף בלי ויכוח. זה הסטנדרט, כך היה תמיד וכך צריך להיות.
אני די בשוק שזה מה שאמרו לך. מקווה שזה יסתדר.
(1) הבעות תודה: zivmil
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 251
מספר הודעות: 7485

 #12  נשלח: ג' 26/03/2019 11:36

...ובפרט כשהפיקסל הזה נמצא במרכז המסך ולא באיזו פינה נידחת (שגם אז זה לא תקין)...
_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
(1) הבעות תודה: zivmil
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zivmil
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2013
מספר הודעות: 31

 #13  נשלח: ג' 26/03/2019 12:45

תודה חברים. שלחתי לח.י ו KSP מכתב לשירות לקוחות בדרישה לקבל מסך תקין ובמידה והם לא יספקו תקין אז אבטל את העסקה.
היום עידכנה אותי נציגה של ח.י שהשבוע יבוא אלי טכנאי להחליף את המסך שזה התקדמות אבל אמרה משהו שלא מסכים לו בכלל... היא אמרה שאם הטכנאי יביא מסך וגם במסך שהוא מביא יש פיקסל שרוף אז הם לא יחליפו לי את המסך החלופי... אמרתי לה שאני לא מסכים כי אם הטכנאי יביא מסך שמישהו אחר אחזיר עם פיקסל שרוף .. וגם אמירה קצת מדאיגה לשרות לקוחות שאמור בכלל להרגיע ולהגיד תקבל מסך תקין עבור כספך הכל יהיה בסדר.

בכל מקרה פעם שעברה שבא טכנאי להחליף לי את ה OLED עם הפיקסל השרוף הוא התייחס לנושא ברצינות בניגוד לפקידות בשרות לקוחות ועבר איתי על המסך לראות שהכל עובד טוב אז מקווה שגם הפעם יהיה את אותו הסיפור עם הטכנאי. אעדכן ברגע שיבואו אלי עם המסך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 4469

 #14  נשלח: ג' 26/03/2019 18:42

בהצלחה !!!

יקח עוד הרבה זמן עד שתופעת הפיקסלים הזו תחלוף מן העולם .. אם בכלל ... טכנולוגיה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 251
מספר הודעות: 7485

 #15  נשלח: ג' 26/03/2019 19:27

zivmil כתב:
תודה חברים. שלחתי לח.י ו KSP מכתב לשירות לקוחות בדרישה לקבל מסך תקין ובמידה והם לא יספקו תקין אז אבטל את העסקה.
היום עידכנה אותי נציגה של ח.י שהשבוע יבוא אלי טכנאי להחליף את המסך שזה התקדמות אבל אמרה משהו שלא מסכים לו בכלל... היא אמרה שאם הטכנאי יביא מסך וגם במסך שהוא מביא יש פיקסל שרוף אז הם לא יחליפו לי את המסך החלופי... אמרתי לה שאני לא מסכים כי אם הטכנאי יביא מסך שמישהו אחר אחזיר עם פיקסל שרוף .. וגם אמירה קצת מדאיגה לשרות לקוחות שאמור בכלל להרגיע ולהגיד תקבל מסך תקין עבור כספך הכל יהיה בסדר.

בכל מקרה פעם שעברה שבא טכנאי להחליף לי את ה OLED עם הפיקסל השרוף הוא התייחס לנושא ברצינות בניגוד לפקידות בשרות לקוחות ועבר איתי על המסך לראות שהכל עובד טוב אז מקווה שגם הפעם יהיה את אותו הסיפור עם הטכנאי. אעדכן ברגע שיבואו אלי עם המסך.


פשוט מאד - תגיד לה שאתה מסכים שיחליפו בתנאי שיביאו מסך תקין בלי פיקסל שרוף

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה